JER SVAKA KOŽA ZASLUŽUJE MARK-a!

Koji su tvoji ciljevi za ovu godinu?

Koji su tvoji ciljevi za ovu godinu?

07 Januar, 2018

kako ostvariti cilj

Ćao draga,

Srećna ti nova godina! Želim ti pre svega puno zdravlja, ljubavi i sreće. Para toliko da ti gazda nije niko i živce ko strune kad te niko ne razume! :) Naravno, želim ti lepu i zdravu kožu! :) Nova godina sa sobom uvek donosi nove želje i očekivanja. Koji su tvoji ciljevi za ovu godinu? Hoćeš li ih ispuniti? Za slučaj da nisi, tu sam da ti pomognem. Želja verovatno imaš mnogo ali koje od želja postaviti sebi kao cilj?  Kako ih ostvariti?

Ciljevi. Šta je to što nam pomaže da neke ciljeve ostvarimo, a neke ne? Zašto su neki ljudi uspešniji od drugih, zašto lakše ostvaruju svoje ciljeve. Da nije, možda, tajna u tome kako postaviti ciljeve, da nije, možda, tajna kako definisati cilj.

Na ovu temu je napisano mnogo članaka, koje kad pročitaš odmah odustaneš sa rečenicom „Ne mogu ja ovo sve odjednom da postignem“.

U ovoj godini odlučio sam da se malo više kroz svoje blogove posvetim ciljevima koji dovode do ličnog ili poslovnog uspeha. Za početak hajde da probamo postepeno, svaki mesec fokusiraćemo se na jednu etapu života jednostavno sa par manjih ciljeva. A kad ih zajedno ostvarimo, oni će biti okidač u tvom životu i počećeš da sama sebi postavljaš sve više i sve veće ciljeve.

1.   cilj: Budi zadovoljna sobom

Da bi bila uspešna, srećna i zadovoljna moraš da budeš prvo zadovoljna sobom, a tu se podrazumeva psihičko i fizičko zadovoljstvo, koji su jako povezani i jedno zadovoljstvo dopunjava drugo.

Hajde da definišemo ciljeve:

Hraniću se zdravo

  1. Piću dnevno 3 l vode – ovaj cilj izgleda jednostavno i može da bude. Samo treba obratiti pažnju koliko tečnosti dnevno unosimo u svoj organizam. U tome ti mogu pomoći mnoge aplikacije. Dovoljno je upisati Water Reminder i izabrati koja vam se najviše svidi. Zašto je ovaj cilj tako važan? Tečnosti u organizmu pokreću rad metabolizma, koji se nažalost, kod žena prirodno se smanjuje. To utiče i na sagorevanje kalorija koje toliko muče žene... :)

zdrava hrana

 

  1. Ješću više voća i povrća – najjednostavnije ovaj cilj možeš postići ako uvedeš u svoj svakodnevni meni smoothie. Tako ćeš jednostavno popiti čašu miksovanog voća i povrća, koje kad bi trebala da pojedeš u obliku salate ili čisto oguljenog voća bi bilo puno teže. Zato svako veče napravi smuti, spremi ga u frižider i ujutru kad se probudiš počni svoj dan sa smutijem. Najbolje je ako ti osnovna namirnica za smuti bude jabuka (ponekad banana), a ostalo voće i povrće možeš birati po želji. S voćem nemoj da preteruješ zato što u voću ima puno fruktoze tj. šećera. 

Posvetiću se 3 puta nedeljno fizičkim aktivnostima

  1. Nisi sportski tip? Nema veze, uvedi sebi da minimalno 3 puta nedeljno po sat vremena provedeš šetajući se. Vreme (osim kiše) ne sme da ti bude prereka, jer ne postoji loše vreme za sport, postoji samo loše obučen sportista. Ovaj cilj će sigurno pomoći tvom psihičkom zadovoljstvu, boravak na vazduhu pročistiće tvoje misli a nakon svake šetnje ti ćeš biti zadovoljna sobom.
  2. Sportista? Odlično! U sportiste svrstavam i te žene koje barem nekad povremeno odu na fitnes ili se bave bilo kojim drugim sportom.

U svakom slučaju da bi lakše postigli ovaj cilj, instalirajte na svoj telefon neku aplikaciju, koja će da meri i obeležava istoriju vaših aktivnosti. Npr. Edomondo je aplikacija koje odgovara i onima koji samo šetaju kao i onima koji npr. trče. Daily Yoga je isto jedna od aplikacija koje preporučujem ako želite da se od kuće bavite jogom.

piling lica i tela

Posvetiću se svom izgledu

Izgled kod žena je ubedljivo najosnovnija stavka koja podstiče njeno samopouzdanje. Zato smatram da svi ovi ciljevi osim fizičkog mnogo utiču i na psihičko zadovoljstvo.

  1. Frizura – kosa ili frizura je kruna našeg izgleda. Zato ne zaboravi da barem jednom mesečno odeš kod frizera, koji će dati tvojoj kosi potrebnu negu. Frizer ti je neophodan da ti ošiša ispucale krajeve i povremeno da oblik tvojoj frizuri. Što se tiče hranjivih maski za kosu možeš i sama kod kuće da napraviš neku domaću ili da kupiš neku za kućnu upotrebu.
  2. Lice i telo – ako imaš problematično lice jednom mesečno je neophodno da posetiš kozmetičarku.

U ovom slučaju tvoj cilj neka bude da 3 puta nedeljno napraviš piling lica i tela sa nekim od MARK pilinga za lice i telo. MARK će tvoju kožu očistiti, hidrirati i daće joj neophodni sjaj i vitalnost. Za jako problematično lice sklono aknama predlažem MARK piling za lice.

E pa draga toliko od mene. :) Dobro, ne zaboravi da uvek možeš računati na moj čarobni i neodoljivi miris, čistu i nežnu kožu posle tretmana sa mnom. Jednostavno, hajde da spojimo lepo i korisno.

Tvoj MARK




translation missing: sr.blogs.article.additional_articles

Kako sprečiti pojavu bora?
Kako sprečiti pojavu bora?

11 April, 2018

Čitaj...

Kako se boriti protiv prolećnog umora?
Kako se boriti protiv prolećnog umora?

28 Mart, 2018

Čitaj...

Obavezno skidanje šminke pre spavanja!
Obavezno skidanje šminke pre spavanja!

18 Mart, 2018

Čitaj...

English   Deutsch   Italiano   Românesc   Česky   Magyar   Polska   България