Želiš savršeno zategnutu guzu?


Guza bez celulita

Ćao srce!

Da li si i ti primetila da se u poslednje vreme na internetu pojavila gomila  belfies (selfi guze)? Još jedna uzročno-posledična stvar vezana za belfies je i pojava sve većeg broja saveta i pokaznih vežbi  za oblikovanje tvoje guze.  Internet  je pun tekstova, odnsono video klipova o tome.  Predlažu se razne stvari. Neke prirodne, neke manje prirodne.  Ja ti u ime svih muškaraca ovog sveta iskreno kažem da veoma rado bacamo pogled na lepu guzu. :) Ocena iste nam takođe predstavlja veliko zadovoljstvo. :) Ne želim to da krijem!

Tačno je da lepota dolazi iznutra, i molim te nemoj da sumnjaš u moju ljubav prema tebi! Volim te bez obzira na tvoj fizički izgled! Ipak, ako želiš malo da poradiš na  svojoj guzi, evo par saveta od mene.     

Muškarci uglavnom teže ka širokim ramenima, bicepsima i dobrim trbušnjacima. Kod većine žena je jedina želja savršena guza. Hajde iskreno mi reci, jel ti ne bi volela da imaš guzu kao Jennifer Lopez ili Beyonce?  Ok srce, idemo da vežbamo!  Za tvoju savršenu guzu predlažem čučnjeve! :)

Čučanj je jako dobra vežba za noge i zadnjicu. Zateže svaki mišić na tvojim nogama, odnosno guzi. Deluje da je jako jednostavno, ali ako se radi pravilno videćeš da to baš i nije tačno. Savetujem ti da probaš i otkrivam ti najčešće greške koje se prave prilikom vežbanja, odnosno otkrivam kako se čučnjevi pravilno rade.   

  1. Postavi se uspravno, stopala postavi u širini kukova, ruke ispred sebe sa spojenim podlakticama (kao na slici), ili ih stavi na kukove.
  2. Zategni telo i kreni. Leđa ti moraju biti ravna. Praviš blagi naklon napred. Koleno ne sme da prelazi vrh stopala. Da bi vežba bila efikasna, trebalo bi da se spustiš u položaj u kom će ti butine biti paralelne sa podom. Recimo kao kada želiš da sedneš na stolicu.
  3. Ostani malo u tom položaju. Ako želiš da ti svaki mišić radi, nemoj da se spuštaš skroz dole.
  4. Vrati se u početni položaj i ponavljaj dalje. Vodi računa o disanju. Kada se spuštaš udahni, a kada se podižeš izdahni. Bitno je da ti kolena drže liniju. Ne sme biti skupljanja odnosno širenja.

savršeno zatgenuta guza

Bitno je da ne preteruješ, ponavljaj onoliko koliko možeš. Na osnovu svoje kondicije.  Videćeš da ćeš svakog sledećeg puta uraditi veći broj čučnjeva. 

MARK savet: Neki treneri preporučuju vežbe blizu zida. Ako stojiš licem prema zidu, stani što je bliže moguće i uradićeš pravilan čučanj. Zid neće dozvoliti da se nagneš previše napred, a koleno neće prelaziti vrh stopala. Ako stojiš licem okrenuta od zida, možeš ostaviti malo prostora za nežni dodir guzom (nema potrebe da se oslonjaš na njega, već samo da ga lagano dodirneš). Takođe, trebalo bi da tako izbegneš tu najčešću grešku kada koleno prelazi vrh stopala. Ako imaš problem s petama, ispod svake postavi teg od 5 kg. Tako će biti ravnomerno podignute od poda i fiksirane.

Najčešće greške: Prva osnovna greška je što dozvoljavaš kolenima da idu unutra, odnosno jedno prema drugom. To nije ispravno. Moraš ih držati u istom rastojanju. Baš kao u početnom položaju za vežbu.  Još jedna jako česta greška je koleno iza vrha stopala. Vodi računa o tome. Kolena će ti biti zahvalna. 

Evo i linka sa video materijalom za malo naprednije vežbanje:  https://www.youtube.com/watch?v=YoFT00akxjc

Nadam se da uz ove vežbe nećeš zaboraviti na mene. Mogu puno da ti pomognem posle dugog i napornog vežbanja, i već se radujem našem susretu posle tvog treninga. Moja kafa robusta će pažljivo očistiti tvoju kožu, organska ulja će je hidrirati i savršeno namirisati. Kvalitetan piling će dodatno pomoći da se rešiš celulita i zategneš guzu.

Želim ti prijatno vežbanje :)

Tvoj MARK